Întrebări frecvente
Plasarea comenzilor
Nu, nu ai nevoie de cont pentru a comanda. Dar ai multe avantaje dacă ai un cont.
Livrarea este gratuită în Europa pentru comenzi de peste 199 LEI. Sub 199 de lei, este vorba de 20 LEI.
Poți alege un cadou gratuit pentru orice comandă a cărei valoare depășește 75 EUR.
Dacă ai un cod de reducere, îl poți folosi în timpul procesului de plasare a comenzii, în etapa „Coș de cumpărături”.
Nu, doar în Europa!
întrebări frecvente
Funcționează astfel: Dă clic pe "Repeat" pentru produsul tău preferat. Alegi cât de des dorești să primești produsul, în săptămâni. Produsul tău va fi adăugat imediat în coșul tău de cumpărături. Vrei să repeți mai multe produse? Adaugă-le în același mod.
Deschide-ți coșul de cumpărături, completează-ți datele și activează-ți Repeat-ul. Plătești pentru prima ta comandă imediat, iar livrările ulterioare sunt prin debitare automată. Nu ești obligat, și poți să te oprești în orice moment.
Da, totul este posibil! Dar cum? Simplu! Conectează-te cu contul tău Repeat → Deschide-ți Repeat-ul și dă clic pe "Editare" în partea de jos.
Ai un moment? Pentru început, beneficiezi întotdeauna de o reducere de 15% la produsele tale preferate Orangefit® și de transport gratuit. Fără surprize, cât de simplu se poate. Super, nu? Nu vei mai rămâne fără capsulele tale de omega-3, sucurile verzi, shake-urile proteice sau alte produse esențiale zilnice.
La încheierea Repeat-ului, plătești prima comandă prin iDeal sau card de credit. Livrările următoare vor fi retrase prin debitare automată prin această metodă de plată.
Desigur! Poți adăuga cu ușurință toate produsele tale preferate în coșul de cumpărături. Poți chiar să combini produse individuale cu Repeat într-o singură comandă! Util dacă vrei să încerci mai întâi un produs înainte de a-l pune pe Repeat.
Conectează-te cu contul tău Repeat → Dă clic pe Facturi → Descarcă aici factura dorită.
Nu, momentan aceasta nu este posibil.
Cont
Poți schimba parola contului tău în orice moment în secțiunea „Contul meu”.
Dacă ți-ai uitat parola, o poți reseta din secțiunea „Contul meu”.
Livrare
Dacă plasezi o comandă în zilele lucrătoare înainte de ora 22:00, aceasta va fi expediată în aceeași zi lucrătoare. Timpul mediu de livrare este de 2-5 zile lucrătoare în Europa.
După ce ai plasat o comandă, vei primi de la noi un cod de urmărire pe care îl poți utiliza pentru a urmări comanda.
Da, nicio problemă!
Plată
Poți plăti în siguranță comanda folosind servicii de plată cunoscute: PayPal, Klarna și card de credit.
În e-mailul de confirmare a comenzii tale vei găsi butonul „Descarcă factura”. Poți folosi acest buton pentru a descărca factura.
Politica de retur
Dacă nu ești mulțumit(ă) de produsele noastre, ai posibilitatea de a returna comanda și de a-ți primi banii înapoi. Poți returna la Orangefit și ambalaje deschise. Citește mai jos condițiile.
- Trimite-ne un email la hallo@orangefit.nl și spune-ne că dorești să returnezi o comandă.
- Completează formularul de retur primit de la noi și introdu-l în coletul pe care vrei să-l returnezi.
- Poți returna o comandă în interval de maximum 14 zile de la primirea acesteia.
- Poți încerca maximum 5 shake-uri per colet. Coletele sunt cântărite după primire.
- Costurile de livrare ale comenzii returnate nu sunt rambursate.
- După ce primim și cântărim comanda returnată, îți vom rambursa suma aferentă comenzii în contul tău, în aceeași zi.
Parteneriat cu Orangefit
Completează formularul aici și te vom contacta în interval de 2 zile lucrătoare.
Cauți un punct de vânzare Orangefit în zona ta? Sună-ne la +72-5822351 sau trimite-ne un e-mail la to hallo@orangefit.nl și te vom ajuta să găsești un punct de vânzare în apropiere de tine.